Followers

Saturday, March 20, 2010

KHAZANAH KEPIMPINAN PAS: WALI TARAF SELIPAR


Ustaz Politik yang disangka ulamak oleh pengikut Partai Islam Semalaysia

"ORANG nak bawa saya pergi Makkah, kenapa saya nak tolak. Saya pergi ke Makkah jarang belanja saya sendiri. Orang tolong bayar. Semua orang berebut (nak bawa ke Makkah). Selipar saya pun orang ambil. Dia kata bukan nak curi tapi nak ambil berkat. Selipar saya di rumah saya tak boleh letak bawah, letak habis tak dok (hilang)," Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat mengulas dakwaan tunai haji dengan tiket VVIP berharga RM65,000 seorang (akhbar Sinar Harian 11 Nov 2009 m/surat pertama).

Kusangka aur di tanah seberang,
Rupanya ubi tumbuh di busut;
Kusangka jujur ustaz seorang,
Rupanya muslihat mencapai maksud.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...