Followers

Sunday, October 3, 2010

Khairy Takde Kerja, Tapi Terus Menyibuk Dalam UMNO


Hasrat Khairy nak rosakkan UMNO, bangsa dan negara sudah tercapai. Di seluruh negara Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia telah hancur lebur tidak berkesan lagi. Khairy dah berpuas hati.

Jadi memang Khairy memang dah takde kerja. Tidak ada tempat untuk dia pergi kerana tidak ada siapa yang inginkan dia. Kecuali beberapa kerat yang "setiawang" dengannya iaitu yang masih belum membetulkan diri dan kesilapan dengan meletakkan kepentingan UMNO di hadapan dari segala-galanya.

Khairy dilihat merayau-rayau tak tentu hala. Mencari-cari kerja untuk terus merosakkan UMNO dan perjuangan parti keramat Melayu-Bumiputera dan BN.

Kerana dan tak ada fokus dalam hidup politiknya, Khairy mula merapu asalkan dapat sedikit publisiti untuk menyambung hayatnya.

Punyalah banyak isu yang boleh digunakan untuk mendapat pulisiti murah, tetapi Khairy tetap memilih isu yang boleh merosakkan UMNO dan Melayu.

Sebab itu ramai orang dah beri pendapat, eloklah Khairy jangan libatkan diri dalam perjuangan yang terlalu asing bagi dirinya ini, tumpulah pada Kalimullah, Musa Hitam dan yang lain yang dah berkonspirasi dengannya dahulu.

Biar UMNO diteruskan oleh DS Najib, Muhyiddin dan pemimpin-pemimpin UMNO yang lain serta pemimpin-pemimpin BN. Perjuangan pemuda UMNO akan lebih bertenaga tanpa Khairy. 

baca seterusnya:

Klik: KJ burung-kakak-tua   oleh anakomak
dan Otak KJ Lebih kurang ustaz Nik Aziz jer.. oleh Laksamana Bentan

1 comment:

Anonymous said...

KJ satu-satunya Ketua Pemuda yang terencat akal yang Umno ada kesian...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...