Followers

Thursday, April 8, 2010

PEMIMPIN UMNO DAN BN: Jangan Biarkan Parlimen Jadi Panggung Wayang



Sekiranya kita pemerhati yang teliti, amat jelas dalam beberapa perbahasan di Parlimen, ada MP yang sengaja menggunakan sidang sebagai tempat melakonkan skript politik terancang.

Kenapa perkara ini dibiarkan:

Ikuti 2 posting berikut:

Sedar atau TIDAK, isu APCO dibangkitkan hanya untuk menakut-nakutkan MP BN kononnya MP BN bersekongkol dengan Israel atau Yahudi sedangkan RAKYAT semua MAKLUM bahawa orang yang membangkitkan isu APCO ini sendiri iaitu Penasihat PKR jelas bersekongkol dengan Israel atau Yahudi di US?

Bukankah dia yang berKAWAN dengan PEMBUNUH rakyat Iraq iaitu Paul Wolfowitz dan ramai lagi di dalam Yayasan Future Foundation?

Bukankah KONCO-KONCO dia yang bertemu dengan Soros untuk mendapat pemBIAYAan bagi partinya?

Bukankah akhbar utama Israel The Jerusalem Post pernah menamakan dia sebagai PM baru Malaysia dalam akhbarnya?

Bukankah APCO sendiri sudah 2 kali membuat kenyataan menafikan penglibatan mereka dengan kerajaan Malaysia?

Namun semua FAKTA-fakta di atas seolah 'HILANG' akibat telatah MP BN sendiri yang GAGAL memanipulasikannya.. Malah, MP BN merasa SELESA mungkin kerana Menteri jaga Parlimen 'The HATCHET Man'telah memberikan JANJI MANISnya untuk menghadapkan ke kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen..klik sini

Namun itu langsung TIDAK menyekat Penasihat PKR dan konco-konconya di Parlimen untuk terus menggunakan ISU ini bagi mengaburi mata RAKYAT.. Malah, isu APCO ini telah berjaya meLENYAPkan terus tentang isu KES 'menJUBOR'nya dan isu pendedahan 16 September yang HANGAT diperkatakan sebelum ini..

Akhirnya isu-isu HANGAT yang dibawa oleh MP BEBAS tadi jadi hambar diSEBABkan keBODOHan MP BN sendiri yang GAGAL meMANIPULASIkannya dan ralit dok LAYAN kelentong Penasihat PKR dan konco-koncnya..

Ada lagi satu PERKARA yang MP BN lupa berhubung isu APCO ini..

Sebelum INI MP BN dari Rembau, si PESALAH POLITIK WANG turut sama memBAHASkan isu APCO ini dengan menDAKWA Penasihat PKR turut bersekongkol dengan APCO dan mempunyai hubungan dengannya..

Dakwaannya ini diBALAS oleh Penasihat PKR dengan mengatakan bahawa PESALAH POLITIK WANG turut bersubahat dengan APCO melalui penglibatan rakannya dalam Ethos Consultant yang mengaturkan satu 'government agreements' dengan Setiausaha Akhbar PM sendiri..klik sini

Jika anda TELITI, ini merupakan satu SKRIP terancang yang telah diATUR dan direncanakan sebegitu BAIK sekali untuk memperdayakan Perdana Menteri dan kepimpinannya.. Selebihnya SILAlah fikir sendiri..

Kita TAHU hubungan Israel dan Yahudi dengan Penasihat PKR..

Kita TAHU hubungan PESALAH POLITIK WANG dengan Ethos Consultant..

Kita TAHU perkaitan Ethos Consultant dengan Kerajaan Malaysia bawah PM ke-5..

Kita TAHU dan AMAT TAHU hubungan Penasihat PKR dengan PESALAH POLITIK WANG melalui penghantaran PASSPORTnya..

Yang mungkin TIDAK TAHU atau TAK NAK AMBIK TAHU ialah PM kita dan barisan kepimpinannya serta MP-MP BN/UMNO.. Mungkin mereka berasa SELESA dengan segala bentuk PUJIAN, SLOGAN dan BODEKkan..

Senang CERITAlah; KALAU ORANG TU SEBELUM INI BOLEH MEMPERDAYAKAN PAK MERTUANYA, APAKAH DIA TAK BOLEH PULAK MEMPERDAYAKAN PM YANG LANGSUNG TAK ADA HUBUNGAN DENGANNYA?

Wallahualam..


DAN Lagi...

Semalam bertempat di bangsar Shopping Complex (BCS) sekitar jam 6.30 petang, sumber kami memberitahu, mereka terserampak dengan Khairy dan Yusmadi disana. Apabila disedari pertemuan itu wajah Khairy kelihatan pucat lesi.

Setelah pemberi maklumat kami membuat penyiasatan didapati, memang ada pertemuan di antara Khairy dan Yusmadi dilakukan di BSC, dari sumber yang sama juga kami difahamkan bahawa ini bukan kali pertama mereka bertemu.

Persoalan yang timbul sekarang ini ialah mengapa perlu Khairy bertemu dengan seorang ahli parlimen pembangkang yang sangat rapat dengan Anwar? Apa yang mereka bincangkan? Mungkin mereka berbincang tentang isu APCO? Adakah pertemuan mereka mengenai isu 1Malaysia diambil dari 1Israel?

Umum mengetahui, sejak beberapa minggu yang lalu, Anwar dan Khairy membuat lakonan di sidang Dewan Rakyat dengan saling berbalah sesama sendiri. Kami juga pernah menyiarkan artikel mengenai skrip lakonan mereka berdua. Klik sini

Kami juga difahamkan Khairy telah berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk bertemu dengan ahli parlimen bebas, Zul Nordin. Tetapi Khairy tidak berjaya berbuat demikian kerana Zul Nordin sangat sibuk, ini juga menimbulkan satu lagi persoalan, mengapa Khairy beriya-iya benar mahu berjumpa dengan Zul Nordin? Apakah Khairy juga terlibat dalam skandal merosakkan nama Perdana Menteri melalui isu Altantuya? Seperti yang diketahui umum, Khairy memang tidak suka pada Perdana Menteri dan Isteri.

Kami di Anak Omak merasa sangat hairan dengan tindak tanduk Khairy sejak seminggu-dua ini, pertemuan semalam di antara Khairy dan Yusmadi membuktikan bahawa Khairy memang sedang merancang atau sudah pun melakukan sesuatu yang tidak baik buat UMNO dan Perdana Menteri.

Isu APCO yang menjadi hangat sejak kebelakangan ini juga banyak menimbulkan persoalan tentang penglibatan Khairy, bermula dari Khairy mengulangi semua hujahan yang telah dibacakan oleh Anwar di Parlimen hingga ke Sidang Akhbar yang telah diadakan beliau tidak berapa lama dulu. Mengapa Khairy nampak begitu ghairah sekali dalam isu APCO ini?

Adakah pertemuan Khairy dan Yusmadi semalam berkisar tentang rancangan mereka untuk menggunakan isu APCO pada pilihanraya kecil di hulu Selangor nanti? Apakah yang sedang dirancang oleh Khairy dan rakan-rakan beliau dari parti pembangkang?

Kami biarkan anda menilai sendiri segala persoalan yang telah kami timbulkan.


Sumber:
http://parpukari.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous said...

Kali ahli parlimen BN xbleh nk counter blk ape yg ahli parlimen pembangkang, bg kat aku satu sesi parlimen...aku ada byk sgt bahan nk hentam blk kt diorg especially BABI, Lim Kit Semput n Karpal Tenggelam....

tgk diorg bleh jwb ke x????hahahahaaha

Lintau Perak said...

Kita hantam terus dlm blog. Skrg dah ramai pemimpin UMNO baca blog n fb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...