Followers

Tuesday, May 4, 2010

Konspirator akan terus berkonspirasi II


Tentu kita masih ingat sekitar tahun 2008, satu gerakan yang sangat kuat untuk menggoncang Petronas sehingga memanggil Tan Sri Hasan merican muncul di kaca TV memberi penjelasan.

Siapakah konspirator di belakang konspirasi ini?

Baca seterusnya posting berikut:
http://parpukari.blogspot.com/

Tuesday, May 4, 2010
ISU PETRONAS! KOMEN DARI PEMBACA YANG SANGAT MENGEMPARKAN!
Aku agak tertarik dengan satu komen yang telah ditinggalkan oleh seorang Hamba Allah di blog aku, dimana beliau telah menulis seperti berikut:


Sekiranya Petronas dibenarkan participate dlm kedua blok tersebut adakah memberi keuntungan semaksima kepada negara ?


Sebab itu "timing" pertukaran pimpinan Petronas dan kemasukan PUSSY serta Omar Ong adalah terutamanya untuk fokus dalam kedua blok itu. Dan itu adalah matlamat jangka pendek.


Jangka panjangnya menguasai PETRONAS secara total melalui proksi mereka.


Persoalannya, adakah Tun Mahathir akan membiarkan mereka memperkosakan PETRONAS dan membiarkan negara MUFLIS saperti GREECE sehingga bermacam-macam dasar baru diciptakan yang akan menyusahkan rakyat marhaen.


Dan apabila rakyat rasa susah akan pasti mempengaruhi rakyat tidak mengundi BN pada PRU13 nanti.
Merompak keuntungan PETRONAS adalah satu alat untuk membinasakan BN. Sekiranya mereka berjaya mengurangkan 'RESERVE NEGARA', rakyat akan derita kerana Kerajaan akan berhutang demi pembangunan untuk mengekalkan sokongan rakyat dalam PRU khasnya.


NWO telah berjaya mengkucar-kacirkan banyak negara dengan merampas kekayaan negara tersebut masuk kedalam kocek proksi mereka yang berada dalam kerajaan. Contohnya USA, FINLAND DAN GREECE.
Untuk ambil alih negara melalui politik agak susah kerana MELAYU masih berpegang pada AGAMA ISLAM dan RAJA-RAJA MELAYU. Menarik sokongan Melayu kepada ISLAM & DEMOKRASI ( PR )melalui politik hanyalah 50%. Bakinya adalah menciptakan kegawatan ekonomi dalam negara dengan mengurangkan pendapatan negara melalui PETRONAS khasnya.


Saya yakin semasa Tun Abdullah sebagai PM, semua atau sebahagian besar GLC telah diperkosa yang telah, sedang dan akan memiskinkan negara.


Matlamat utama dalam konspirasi itu adalah menghancurkan INSTITIUSI RAJA-RAJA MELAYU yang didokong Kerajaan BN dan digantikan dengan ISLAM & DEMOKRASI yang "NABI"nya adalah ANWAR IBRAHIM.


Sekiranya " KAIS PAGI MAKAN PAGI, KAIS PETANG MAKAN PETANG ( breaking point bangsa melayu ) tidak tercapai rakyat berbangsa MELAYU khasnya, akan pasti tumbangnya KERAJAAN BN serta INSTITIUSI RAJA-RAJA MELAYU dalam PRU nanti.


Yang boleh menggagalkan konspirasi mereka adalah Tun Mahathir, TS Musa ( PDRM ) dan ATM.
Saya tidak mahu menyalahkan Tun Abdullah secara total kerana beliau dikuasai secara 'sihir' oleh KJ dan kuncu2nya.


OTISA1766
Aku rasa orang yang tinggalkan komen mungkin salah seorang kakitangan Petronas yang tahu apa yang sedang berlaku kat dalam syarikat mengawal EMAS HITAM ni! Aku letakkan kat sini untuk dikongsi bersama kalian.


Itu la pasal aku nakkan supaya satu Suruhanjaya Diraja ditubuhkan, supaya rakyat boleh tahu apa yang telah berlaku dengan perjanjian tersebut! Dah la 2 blok L&M tu hilang Limbang pun Brunei masih tuntut, macamana ni?


Brunei telah menukarkan kedua blok tersebut kepada Blok K dan J, eh macam biasa dengar je kan nama tu? SI penyangak SKUM(Si Kitol Utama Negara) ni masih berlegar dalam UMNO dan masih lagi meneruskan misinya untuk menghancurkan negara, takkan nak dibiarkan je kot?


Apa kita nak duduk dan tengok je Khazanah Negara kita dimusnahkan begitu saja? Kita nak tahu apa yang KJ dan kawan-kawan dia dapat dengan perjanjian tersebut, mungkin juga ini akan menerangkan bagaimana seorang yang muda tanpa pekerjaan boleh hidup dengan gaya hidup RICH AND FAMOUS?!


KAMI MAHUKAN SUPAYA SURUHANJAYA DIRAJA DITUBUHKAN sebelum perkara ini melarat!


Kita sangat mengharapkan DS Najib, TS Muhyiddin dan kepimpinan UMNO yang ada sekarang tidak melakukan kesilapan yang boleh menjerumus negara ke lembah kehancuran yang muktamad.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...