Followers

Wednesday, May 15, 2013

KJ Dalam Perancangan Allah - harap faham

Tahniah KJ kerana DIBERI KEPERCAYAAN mengetuai Kementerian Belia dan Sukan.

Aku memang tak percaya kau akan menjadi Menteri yang baik kerana kau bukan ahli UMNO yang baik,
Segala perilaku yang kau telah tunjukkan sebelum ini amat berbahaya kepada agama, bangsa dan tanahairku.
Bagaimanapun perancangan Allah itu adalah sebaik-baik perancangan. Aku akur.
Buanglah sifat-sifat buruk yang kau miliki kerana kami tidak mampu mempunyai Anuwar Berahim II dalam UMNO dan dalam negara yang s angat kami cintai ini.

Aku akan terus berdoa semoga kau berubah dan sertailah UMNO kami sebagaimana yang sewajarnya untuk agama, bangsa dan tanahair.

Aku percaya manusia akan berubah dan bertambah matang jika ada keikhlasan dan roh Islam yang tulen dalam dirinya. Sekurang-kurangnya jangan jadikan UMNO kami sebagai batu loncatan untuk diri kau dan kroni sebagaimana yang pernah kau buktikan.

Selamat menjalankan tugas kerana Allah untuk agama, bangsa dan tanahair kami.

4 comments:

Anonymous said...

Amin... mudah-mudahan Allah makbulkan.

KJ, aku pon tak sokong kau setelah banyak onar dan duri yang kau tabur menyebabkan apa yang terjadi sekarang. Tapi bila kau dah diberi peluang...kutip balik onak dan duri yang kau tabur supaya orang Islam dan orang melayu dapat bersatu padu.

Pewaris Mutlak said...

KJ...harus ingat...PM Najib berhadapan dengan tuduhan dan fitnah melampau pembangkang tentang rasuah/corruption.
Lebih baik KJ jgn ulangi lagi perangai lama supaya Kerajaan BN tidak mendapat susah.
Dicadangkan KJ lepaskan jawatan Ketua Pemuda UMNO yg sudah hancur itu dan berikan kepada Pemimpin Pemuda yang lain. KJ fokus pada pembangunan, penyatuan dan kemajuan belia.
Ingat! belia bukan bersukan semata-mata. Jangan nak memperkenalkan berbagai2 teori yang bukan2 untuk tunjuk pandai...majukan belia berasaskan negara kita Malaysia...bukan berasaskan Barat.

Sisingamangaraja_Gorgor said...

Nak harap pemimpin dari golongan elit berotak LIBERAL camni berubah???!!... Bertuah sangatlah Anak2 Bangsa Melayu dan Bumiputera kalo dia betul2 berubah!... Takpa!... Mulai dari hari ini, sama2 kita perhatikan dan pantau dia!...~

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...